02 October 2012

Cocktail party

Saturday night we were having a farewell party for Kyra who is morning, and it is always fun bring out the fancy dresses.
I was not sure if I would be able to wear heels indoors so I went for a long, vintage dress that I found in Copenhagen a couple of years ago. Too bad I forgot to take photos of the back of the dress, which is quite special.
As usual when I am entrusted the camera I forget to take photos, but at least here is one on Courtney and our hostess Isabelle, very pretty girls.
The lady of the evening, we will miss you Kyra!
Pin It Now!

7 comments:

  1. Amazing Dress ,love the Colour! You look beautiful :)

    Lovely Greetings!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, so sweet of you!

      Delete
  2. Hi! Im a spanish fashion male blogger. Maybe you like my style and want to follow me...

    NEW LOOK: BULLFIGHTING
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/10/bullfighting.html

    ReplyDelete
  3. Vad fin du är! Jag kommer ihåg att första gången jag snubblade in hit var jag övertygad om att du jobbade med mode på nåt sätt. Du har en sådan stilkänsla. Om vi någon gång träffas i verkligheten, inte helt omöjligt nu när jag blir Malmöit, kommer du rysa av min brist på stil.

    Jag är så ledsen att höra om begravning. Jag har haft fullt upp med flytt och nytt jobb-detaljer men det är ingen ursäkt för att komma så här sent. Jag hoppas att du har vänner & familj runtomkring dig nu när livet gått i moll.
    Stor kram

    ReplyDelete

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin