09 August 2012

Off route


We had only left Lyon Saturday morning and we were already stuck in traffic, or bouchon as it is called. We started taking the smaller roads so as to avoid the backed up motorway heading south and came past some lovely places along the way. We meant to stop by in Chateauneuf-du-Pape on the way to the Riviera, but we decided to change our route due to the amount of travellers heading south and to leave for Spain the next morning.






































We stumbled across a fort slightly camouflaged on the top of a hill and decided to investigate it further and we're rewarded by amazing views of the landscape.




Pin It Now!

2 comments:

  1. Du kan nog inte undkomma les bouchons (pratar du också franska?) nu. Det är augusti och fransmännens semester. För mig är juli och augusti semestermånaderna, förstår inte de som tar ledigt i juni. Vädret är nästan alltid dåligt och det blir så mycket höst om man kommer tillbaka till jobbet redan i augusti.
    Underbart att vi får följa med på er resa, jag njuter härifrån skrivbordet. :)

    Bisous

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag prater tyvärr inte franks utan spanska, men jag har ganska lätt för att snappa upp lite här och där och brukar kunna klara mig på franks, underbart språk! Och ja, get är så skönt att ha semester i july när alla kollegorna har kommit hem!

      Delete

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin