13 June 2012

Wednesday


I am off work the next week in order to study for an examination, so my days are rather nostalgically spent at the University library. I have a lot of material to get through, and I am rather nervous about the exam as I will have to write in Danish but I am doing my best to stay positive.



























My apologies for the bad photos, Mr. is a better photographer but I am trying to learn the functions of the camera. I have been wearing maxi dresses for almost a week now due to an ugly bandaid on my leg, hopefully I will be able to wear shorter skirts soon.

The skirt is from H&M, the silk blouse from Designer's Remix and I am premiering my new 'fancy' flip-flops from Ted Baker, I think we will get along excellently this summer. On the last photo is my beloved satchel, had it for almost two years and I am still very found of it. The bracelet is a souvenir from Mexico and is made of a boar tusk and semiprecious stones.

Now I am off to the library!

Pin It Now!

20 comments:

  1. I love your satchel! So cool!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I am just a little bit bummed that every single high street store had made a copy of them this season.

      Delete
  2. Hej Amanda, Hvis du har brug for det, vil jeg gerne læse korrektur på din opgave :o) Skøn Blog! Knus Sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej söde, tusind tak for tilbudet men det er desvärre en skriftlig eksamen og ikke in aflevering, heldigvis skal jeg ikke skive i hånden men har stavekontol :)
      Tak, jeg ville gerne pröve at bloge, dog föles get list underligt og narcissistiskt! Knus

      Delete

  3. lovely outfit!



    xx,
    Meelena

    www.TheSerialShopper.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, and I will check out your blog too!

      Delete
  4. vilken outfit! fab.

    ReplyDelete
  5. Alltså åh, väskan <3. Jag valde verkligen mellan gul och röd, men till slut blev det röd. Funderar på att köpa den gula i storlek mindre. Vart beställde du din?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så det är felicia du hater! Kul att 'träffas', jag har följt dig ett par månader (hittade dig genom Emmas Vintage som många andra) och detta är min nya blog. Jag tycker om din blog och den gör mig också lite nostalgisk, men jag bleb färdig med universitetet för två år sedan nu.

      Din röda i lack är ju superfin, jag älskar rött och övervägde detta men valde gult eftersom det fungerar med allt. Min är bara 14 tumm, jag kan få i en dator om get behövs, men ändå inte för stor för att använda som handväska, jag är nöjd.

      jag köpte den från Cambridge Satchel, de är ganska bra, när färgen after ett år började spricka skickade de en ny och den har hållit bättre.

      Delete
  6. Super cute flipflops!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, I love them too!

      Delete
  7. so cuuuteee :)

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. it´s great what i see here!

    ReplyDelete
  9. thank you Clara, it is nice with positive feedback as I have just gotten started!

    ReplyDelete
  10. I saw a part of your blog and I have to say that I love it !!!
    You have such a great sense of style !
    I'm jealous ! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, so sweet of you!

      Delete
  11. Beautiful...love the skirt!! xx

    -Lauren

    http://adornlafemme.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, I love everything with stripes!

      Delete

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin