21 June 2012

Tall Thursday







































I wish summer would begin, still feels more like spring. Today I am off to meetings at work, I am wearing a white dress and a dangly necklace from H&M’s Conscious Collection, a jacket from Tiger of Sweden and my beloved Prada-heels. I do not wear those shoes often enough, maybe because I tower over most men (also in Sweden) in those shoes and people look at me in slight disbelief, but I don’t mind being tall.
Pin It Now!

11 comments:

  1. vilka färger på fötterna! hur fint som helst.

    ReplyDelete
  2. Om de stirrar är de antagligen avundssjuka :)

    ReplyDelete
  3. tack! bor egentligen i stockholm men pluggar i västerås, så det är dit jag flyttar i höst när jag är klar med oslo. :)

    ReplyDelete
  4. Loving that necklace! Stand tall girl!
    xL

    http://themarcystop.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Så länge det inte regnar är jag tacksam. Man får lägga ribban lågt som svensk. :)

    ReplyDelete
  6. Thank you everyone, and yes, my colleagues voiced some complaints regarding my stature but I kept standing tall

    ReplyDelete
  7. LOVE LOVE LOVE the shoes!

    ReplyDelete
  8. Anonymous19:48

    私は、ああ貧しい古い男だった、不安定な道は彼らの声は非常に抑うつ気分フレームにそれをされ、ニューバランス 576その日彼女の夫に言った、なくなっている、道路上で一人歩きの男は、少し胸に触れる貧しい古い男は、グッチ ペアリング次いで、反応しなかったということです右感じ、そしてそれは、彼はまた、高速、そしてごめんなさいと言って戻って行く叫びを追いついていない、小さな女性だった、ニューバランス私は、直接センターへの道に横たわって、床の上にオーバープルするスポットキックを蹴った私をいじめ見ているかのように、通行人観客を魅了私が叱られたながら、老人のように、説明しているようだ、死んだ老人、私の胸に触れ、強制わいせつ、嫌なシーンが登場し、uggこの時間は、少女は、ハハ、私は言葉を、彼を引っ張って伸ばした手で進み出ただけ言うことができるあなたは少し触れた小さな女の子、あなた愚かなよ、多分次回



    my web site: gucci ؔ²¼ ¥ᦳ¥º

    ReplyDelete

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin